MÁTE SVÉHO POJIŠŤOVACÍ GURU?

JAK SE NESPÁLIT A POZNAT TOHO NEJLEPŠÍHO?

 

Všichni jsme někdy uzavírali nějakou pojistku. Ať už cestovní připojištění, životní či úrazové pojištění, pojištění nemovitosti a domácnosti, povinné ručení aj. Možná jste pojištění uzavírali přímo u své banky, v pojišťovně nebo je váš soused pojišťovacím agentem nebo makléřem. Ale na trhu je přehršel druhů pojištění. Jak se v nich vyznat? A jak mít jistotu, že jste právě uzavřeli pro vás to nejlepší možné pojištění? Jak poznat toho nejlepšího pojišťovacího agenta nebo pojišťovacího makléře? Jak se nespálit při uzavírání pojištění?  MÁTE SVÉHO POJIŠŤOVACÍ GURU? A jak získat toho vašeho vysněného, který pro vás chce to nejlepší?

NAVRHNE POJIŠTĚNÍ NA MÍRU  

Dobrý pojišťovací poradce vám v první kroku udělá finanční analýzu. Zhodnotí tzv. stav vašeho konta … příjmy, výdaje, úspory, dluhy.

Například pokud si chcete sjednat životní pojištění, měl by vám být schopný říci, kolik v tomto okamžiku dostanete nemocenské od státu v případě nemoci (nyní i nařízené karantény ze strany státu v době covid-19 pandemie), jaké jsou aktuální výše invalidních důchodů, vdovských a sirotčích důchodů v případě nastalé smrti. A na základě těchto všech kritérií, tj. finanční analýzy + výše zmíněných atributů, vám životní pojištění nastaví tak, aby v případě nečekané události pokryla pojistka vaše výdaje nejlépe na 100%.

 

ZOHLEDNÍ STÁVAJÍCÍ POJISTNÉ SMLOUVY

Dobrý pojišťovací poradce neruší stávající smlouvy!  Dobrou smlouvu vám vždy ponechá a novou vám dopojistí jen nutné, scházející a výhodně. Například u životního pojištění je i hlavním kritériem nastavení pojistky, pojistného plnění i pojistné částky váš zdravotní stav. Co si ale budeme povídat, před 20 lety byl lepší než teď.

 

ZNÁ TŘI HLAVNÍ RIZIKA A SMLOUVY SMYSLUPLNĚ DOPLŇUJE

Například u životního pojištění to jsou smrt, invalidita, krátkodobá pracovní neschopnost = nastaví pojištění tak, že počítá s úrazem i nemocí a pojištění vás tedy ani v jednom případě nenechá ve štychu. Tato 3 rizika existují ve všech případech pojištění.

Dále doplňuje vaše pojistné smlouvy tak, aby vás a vaše příjmy vždy chránil. MÁTE SVÉHO POJIŠŤOVACÍ GURU?

 

INFORMUJE KLIENTA O MOŽNÉ INVESTIČNÍ ČÁSTI A ZVOLÍ JEJÍ FÉROVOU HLADINU

Klient například u životního pojištění ji může využit, ale nemusí. Vztahují se k tomu poté daňové výhody. Současně je tato část vždy transparentně oddělena ve smlouvě.

Takové plusy navíc mají téměř všechny pojistky. Správný poradce vám je vždy nabídne, řekne pro i proti, a to vč. případné finanční částky navíc, která se k tomu vztahuje.

 

NENABÍZÍ „SUPER-LEVNÉ“ POJIŠTĚNÍ

Všichni známe pořekadlo „nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci“. Většinou to nevede k nejlepším výsledkům, viďte? Levná cena pojistky většinou věští i nižší nebo vůbec žádné krytí pro případ některých pojistných událostí. Přeci si nesjednáte havarijní pojištění s úmyslem, aby vám pojištění poté po nehodě krylo opravu dveří u řidiče, ale u spolujezdce za ním už ne.

 

VÝHODNÉ CENY PRO VÍCE POJISTNÝCH SMLUV

Dobrý poradce využije výhod, které u jednotlivých pojišťoven jako agent nebo makléř má. A tyto výhody vám promítne i do ostatních smluv. Většinou vám tak ušetří nemalé peníze. Tedy poradce to evidentně nedělá jen pro svůj vyšší zisk, ale záleží mu na tom, aby vám nabídl to nejlepší na trhu za ty nejlepší možné peníze.

 

KDY JE VHODNÉ PŘED POJIŠŤOVACÍM AGENTEM NEBO POJIŠŤOVACÍM MAKLÉŘEM UTÉCT?

Jste si jisti, že MÁTE SVÉHO POJIŠŤOVACÍ GURU? Na co si dát pozor?

  • Poradce VZBUZUJE DOJEM EXPERTA na veškerá pojištění, vlastně je jakýmsi broukem Pytlíkem, který všude byl a všechno zná a pojistky umí nejlíp a nejlevněji. Přitom ale neví, jaký je rozdíl mezi novou, obvyklou a časovou cenou vašeho majetku.

 

  • NIKDY NEKUPUJTE NIC, ČEMU NEROZUMÍTE! Tedy poradce vám nedokáže pořádně vysvětlit, proč byste se měli zrovna takto pojistit, na co konkrétně se daná pojistka všechno vztahuje a na co už vaše pojištění nestačí. Správný makléř vás upozorní na plusy i mínusy.

 

  • Poradce vám není schopný říct výši počátečního poplatku pojištění nebo naopak překračuje hodnotu 5.000 Kč? RYCHLE OD TOHO RUCE PRYČ!

 

  • Poradce by vás klidně NECHAL PLATIT VÍCE JAK 10% z celkové ceny pojištění denního odškodného při úrazech.

 

  • Poradce NAVRHUJE POJISTNOU ČÁSTKU, KTEROU NIKTERAK NEODŮVODNÍ!

 

  • Poradce vás PŘEMLOUVÁ KE ZRUŠENÍ POJIŠTĚNÍ STÁVAJÍCÍHO a nedá vám pádné odůvodnění (nejlépe písemně s jeho vlastnoručním podpisem), proč tento krok navrhuje.

 

  • Poradce vám povídá o marginalitách, ale NEINFORMUJE VÁS O NEJZÁVAŽNĚJŠÍCH STAVECH, které jsou pro pojištění nejdůležitějším ukazatelem pojišťovací částky. Např. u úrazového a životního pojištění vás informuje o menších úrazech, ale už vám neřekne, co se stane v případě invalidity či smrti. U pojištění majetku vám povídá o odcizení televize z obýváku, ale už vám neřekne, co nastane při živelné pohromě, která vám odnese dům, střechu atd. Tedy vyhýbá se nejdůležitějším a kritickým bodům, které utváří vaši pojistku a pojistnou částku.

 

 

Aby byli pojišťovací makléři těmi nejlepšími na trhu, inPojištění.cz jim nabízí mnoho nástrojů, jak toho dosáhnout:

 

+ Zákaznický systém inCRM.cz, který za něj i vás může například hlídat i expirace smluv. Zavčas vás tedy může upozornit a řešit smlouvy nové nebo je naopak doplňovat o chybějící položky. Navíc autorizaci vstupních dokumentů s vámi může vyřídit přes sms.

+ srovnavace-sjednavace.cz, které makléřům přímo nabízí nejen finanční analýzu klienta, ale také vyhledání, srovnání a sjednání těch nejlepších pojistek na trhu přímo vám na míru.